Globala kontakter

Reisons produkter distribueras globalt genom vårt nätverk av partners, agenter och distributörer. Tveka inte att kontakta oss på Reison för att få veta mer om din lokala representant.

Vill du nå oss?

Så hanterar vi dina personuppgifter: reison.se/sv/privacy/

Tack för ditt meddelande. Vi återkommer till dig så fort vi kan.

Vanliga frågor

Nedan finner du vanliga frågor och svar. Hittar du inte just din fråga, kontakta oss gärna.

Betalning

10 dagar netto i det fall annat inte skriftligen överenskommits.

Leverans

Reison leverar sina produkter via DB Schenker. I det fall annan speditör önskas vänligen kontakta Reison kundsupport.

Fraktkostnaden är styrd av volym och vikt på emballaget. I det fall ni önskar veta exakt kostnad av frakt innan leverans så ber vi er kontakta vår kundtjänst.

Vår målsättning är att alltid leverera Er produkt så fort vi kan. Normal levererar vi ut order dag efter den mottagits. Vi kan tyvärr ej styra eller ansvara för leveransen efter att den upphämtats av speditör.

Övriga frågor

Vi försöker att lagerhålla alla reservdelar för att minimera stillestånd och underlätta för våra kunder. Det innebär att vi ofta kan leverera Era reservdelar samma dag eller dag efter vi mottagit Er order. Om något akut uppstår tveka inte att kontakta vår kundsupport.