Kontakta oss på Reison

Reisons svensktillverkade operationsbordstillbehör och produkter till operationssalen, distribueras globalt genom vårt nätverk av partners, agenter och distributörer. 

Vill du veta mer om vår verksamhet, eller har du en fråga om en specifik produkt eller typ av tillbehör till operationsbordet? Tveka inte att kontakta oss på Reison!

Reison Medical AB

Vill du nå oss?

Så hanterar vi dina personuppgifter: reison.se/sv/privacy/

Tack för ditt meddelande. Vi återkommer till dig så fort vi kan.

Allmänna frågor

Om du har frågor gällande distribution, rådgivning om våra produkter eller övriga frågor,
kontakta oss här:

info@reison.se
+46 (0) 220 433 99

 

Order och offertförfrågningar

Önskar du få en offert av oss eller vill lägga en order, kontakta oss här:

order@reison.se
+46 (0) 220 433 99

 

Service och reparationsfrågor

Har du frågor gällande reservdelar, service eller reparation, kontakta oss här:

service@reison.se
+46 (0) 220 433 99
+46 (0)70 619 81 51

Fakturafrågor

Om du har en fakturafråga, kontakta oss här:

invoice@reison.se
+46 (0) 220 433 99

 

Regulatoriska frågor

Om du har frågor som rör kvalitet, dokumentation, avvikelser eller
dylikt, kontakta oss här:

quality@reison.se

Vanliga frågor

Nedan finner du vanliga frågor och svar om vår distribution, och om våra tillbehör till operationsbord. Hittar du inte svaret på just din fråga?
Du är alltid välkommen att kontakta oss! 

Betalning

30 dagar netto i det fall annat inte skriftligen överenskommits.

Leverans

Reison leverar sina produkter via DB Schenker. I det fall annan speditör önskas vänligen kontakta Reison kundsupport.

Fraktkostnaden är styrd av volym och vikt på emballaget. I det fall ni önskar veta exakt kostnad för frakt innan leverans så ber vi er kontakta vår kundtjänst.

Vår målsättning är att alltid leverera Er produkt så fort vi kan. Normal levererar vi ut order dag efter den mottagits. Vi kan tyvärr ej styra eller ansvara för leveransen efter att den upphämtats av speditör.

Övriga frågor

Vi försöker att lagerhålla alla reservdelar för att minimera stillstånd och underlätta för våra kunder. Det innebär att vi ofta kan leverera Era reservdelar samma dag eller dag efter vi mottagit Er order. Om något akut uppstår inte att kontakta vår kundsupport.

You're using an old browser

Old browsers only have partial support for new technology and doesn't give the website an honset chance to live up to its fully potential. You can easily download an other web browser that works better. Here is onyl a few modern browsers that works great!

Update my browser

I'd like to continue anyway